چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در نارسایی کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در نارسایی کلیه؟ در واقع، کراتینین 8.9 است به مراتب بیشتر از سطح نرمال، آن می توانید تنها با رژیم غذایی یا داروهای نمی شود کاهش می یابد. به طوری که خواهان بیمار نارسایی کلیه را به برخی از درمان موثر به موقع.
چرا سطح کراتینین را افزایش می دهد؟
کلیه ها یک جفت از اندام پیچیده فیلترینگ در بدن انسان است. در شرایط مناسب، هنگامی که خون جریان از طریق کلیه ها، سموم اضافی مایع و سوخت و ساز بدن خواهد شد از بدن در قالب ادرار فیلتر شده است. با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، بیشتر و بیشتر بافت کلیه و سلول تبدیل خواهد شد اختلال و نکروتیک. در نتیجه، سطح بالایی از مواد سمی در بدن باقی خواهد شد.
چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در نارسایی کلیه؟
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که سطح کراتینین بالا علت های بافت کلیه آسیب دیده و سلول است، بنابراین اگر ما می خواهیم برای کاهش سطح کراتینین، ما باید بافت ها و سلول های آسیب دیده را تعمیر کنید.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر توسط ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگهای خونی. در یک کلام، با کمک از این درمان، سطح کراتینین بالا می تواند به تدریج کاهش داد که عملکرد کلیه بهبود یافته است.
برای کلیه بیمار نارسایی با سطح کراتینین 8.9 آنها نه تنها می تواند سطح کراتینین آنها به برخی از درجه پایین تر، اما همچنین می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: